Op weg naar Fort Walton Beach

16 oktober 2016 - Fort Walton Beach, Florida, Verenigde Staten

Vanochtend hebben we redelijk uitgeslapen. Op de klok die op ons nachtkastje staat was het half 8 alleen liep die een half uur achter. En dan moeten we nog een soort van opschieten ook als we met z'n allen nog willen douchen. Het ontbijt is tot 10 uur maar dat komt goed. Prima ontbijtje. Nu op weg voor 376 km rijden richting de staat Florida, Panama City Beach. Rond een uur of 1 zien we een Dunkin Donut en daar gaan we even een bakkie doen, uiteraard met een donut. Ze zijn zo lekker. Ineens ziet Ries dat de klok op zijn telefoon half 1 aangeeft ipv half 2. Zouden we dan de tijdsgrens weer overgegaan zijn? En jahoor, dat klopt. Dat blijft toch vreemd. Je zit in dezelfde staat (Tennessee) en dan is er gewoon tijdsverschil van een uur. We zijn op de helft en we hebben er tijd bijgekregen, dat is dan wel weer leuk. Rond 4 uur komen we bin ons hotel aan. We zitten op de 5e etage en het is een mooie kamer. Eerst even de koffers op de kamer gooien en dan lekker het zwembad in. Dat is toch wel erg prettig maar ja, de maag moet ook gevuld worden dus op, douchen. Volgens Brittany van de receptie kunnen we lekker Mexicaans eten bij Rockin Taco's en eerlijk is eerlijk, het is erg lekker. We nemen een Nachos vooraf en dat is zo'n groot, vol bord dat de mannen er genoeg aan hebben en Roos en ik nog een Chicken Borrito delen. Die ook erg lekker was. Als afsluiter een lekker cake en we kunnen op de kamer gaan uitbuiken. En dat is erg nodig kan ik jullie vertellen. Daar hebben we vakantie voor zullen we maar zeggen.  Voor de earlybirds onder jullie, goedemorgen en werkse.

1. Arij:
    17 oktober 2016
    Hoeveel zijn jullie aangekomen, dat zal niet weinig zijn met al dat lekkere eten.We zien wel als jullie terug zijn, ik hoop alleen dat de vliegmaatschappij geen bezwaar maakt. Prettige voortzetting.
  2. Marja:
    17 oktober 2016
    Zo, door mijn vakantie had ik nog (lang) niet alles gelezen, nu lekker in mijn pauze even een inhaalslag gedaan. Wát een leuke verhalen van een geweldig avontuur! Geniet-ze nog maar dat zal wel lukken! Groetjes!
  3. Margreta:
    18 oktober 2016
    Haha, dat willen we nog niet weten pa, maar ik gok erop dat het vliegtuig de lucht wel in zal gaan.

De verhaaltjes worden ook steeds langer Marja. Ik wilde korte verhalen schrijven maar dat lukt af en toe niet. We genieten volop.