Onderweg naar Mobile

19 oktober 2016 - Mobile, Alabama, Verenigde Staten

Hiep hiep hoera, Richard en Rosita al 25 jaar een paar!!!!! Vandaag is een feestdag en als het goed is gaat er wat gebeuren bij het ontbijt. Dus op naar het ontbijt. Maar helaas, Christina, onze barvrouw heeft het netjes doorgegeven maar er is niets geregeld. James, de man bij de receptie, verteld dat zij vaak voor een fles champagne op de kamer zorgen. Maar ja, als hij gekeken had, had hij gezien dat wij vandaag weer vertrekken dus helaas pindakaas. Dan gaan we maar zo op weg. We moeten 170 km naar Mobile rijden. Als we net onderweg zijn zien we een verhuurbedrijf van Mobile homes en beslauiten even brutaal te vragen of we even binnen mogen kijken. En dat mag. Wat een dingen joh. Schitterend om te zien en heel veel ruimte. Wat wel opvalt is dat hoe groot ze ook zijn, ze voor 2 personen zijn. We hebben in ieder geval een beeld van die dingen nu. Je ziet ze hier zoveel dat we wel heel nieuwsgierig geworden waren. Op naar Mobile. Vlaak voor mobile doen we even een bakkie en eten even wat. Als we bij het hotel aankomen kunnen we nog niet naar de kamers dus gaan we even downtown kijken. Maar downtown is niet zoveel. Dus we gaan even bij Dollar Tree kijken. Dat is een soort Action maar dan alles voor $1. En aangezien ze hier al verder zijn met Halloween slaan we nog wat dingetjes in Haha. Na een uurtje kunnen we dan toch de kamer in. Even rustig aan doen en douchen voordat we lekker uit eten gaan om te vieren dat Richard en Rosita 25 jaar samen zijn. We komen uiteindelijk bij Longhorn Steakhouse terecht waar we ontzettend lekker gegeten hebben. En als toetje kregen Ries en Roos een ijsje en werd er voor ze gezongen. Dat heeft Henk dan nog wel kunnen regelen. Toch iets gelukt. Dank jullie wel vriendjes voor het lekkere eten.

Zo, nu aftaaien en lekker slapen. Welterusten.

1. Matthia:
    20 oktober 2016