Best Western Hotel in Fort Walton Beach

17 oktober 2016 - Fort Walton Beach, Florida, Verenigde Staten

Het ontbijt is prima in dit hotel. Vrij uitgebreid, wel geen wafelijzer maar wel veel keus in cornflakes en beleg en brood. Verder gaan we lekker aan het zwembad liggen en ook IN het zwembad. Ondanks dat de temperatuur volgens zeggen 24 graden moet zijn, voelt het toch echt veel warmer. We proberen ook de zee even uit en die is op zich ook lekker maar wij zijn niet zulke strandmensen. We zien dat er allemaal likeurs van De Kuyper bij de bar van het zwembad staat en de barvrouw die bij het zwembad werkt vind het maar wat interessant dat wij uit de stad komen waar deze drankjes gemaakt worden. Om nog maar te zwijgen van de Ketel 1 Vodka die hier razend populair is. En die komt weer van Nolet. Ze wil gelijk weten waar Holland ligt en waar dan Schiedam is, dus de atlas komt erbij. Zo leuk hoe enthousiast ze is. Ze adviseert ons om naar Seaside te gaan dus we gaan ons douchen en opmaken voor Seaside. Maar dat is best een stukje tuffen. Onderweg komen we ook nog outlets tegen en gaan er maar even kijken. Toch slagen we maar een beetje. Verder naar Seaside. maar dat valt allemaal een beetje tegen. Er staan wel leuke huisjes maar de winkels ed zijn ver te zoeken. Dus we rijden maar door naar Panama City Beach, wat vervolgens ook tegenvalt. Maar we kunnen niet alles hebben zullen we maar zeggen. Maar dan ineens ziet Henk wat motoren bij elkaar staan en eigenlijk dacht hij dat het een winkel was. Het bleek een echte bikersbar te zijn. En wat een fietsen staan daar zeg!!! Niet normaal meer hoe deze eruit zien. Geweldig gewoon. Na wat gedronken te hebben en willen voorkomen dat we 1 van de motoren per ongeluk omgooien of alleen maar aanraken, gaan we op zoek naar een restaurant. Henk had wat gezien en dat blijkt Texas Roadhouse te zijn. Erg lekker gegeten hebben we hier. Nog even een uurtje terugrijden en dan de kleding wassen. Dat moet uiteraard ook gebeuren. Dus daar zijn we ook wel weer even zoet mee. Morgen zien we wel weer hoe druk we het krijgen. Of hoe druk we onszelf maken. Werkse voor iedereen die weer aan de slag moet.

1. Milli:
    18 oktober 2016
    Grappig om te lezen dat jij en tante Rosita hetzelfde verhaal schrijven, maar toch anders Have fun ❤️
  2. Arij:
    18 oktober 2016
    Richard heeft ook altijd pech, of de biefstuk is te klein of niet helemaal goed gebakken, dit via Roos. Bijna het zelfde verhaal, rijden jullie samen door dat land?. Nog een paar fijne dagen.