Op weg naar Atlanta

13 oktober 2016 - Atlanta, Georgia, Verenigde Staten

Na rustig opstarten gaan we onderweg naar Atlanta. Maar eerst rijden we nog even een stukje door de Great Smoky Mountain om bij de doorgaande weg te komen. Wat een prachtig gebied is het hier toch. Een jongen vertelde ons dat wanneer de bladeren aan de bomen geel kleuren, het eerst herfst wordt. Als de bladeren knalrood worden, wordt het gelijk winter. We zien heel veel rode bomen. Na een rit van 270 km komen we dan eindelijk in Atlanta aan. Wat een drukke stad zeg. Een 5 of 6 baans highway en uiteraard ook nog file. Nou komen we niet op de meest gunstige tijd aan, rond 17 uur maar toch. Met zo'n brede weg zou je denken dat het toch vlot moet kunnen doorlopen. Ons hotel ligt vlak bij het vliegveld en we komen erachter dat dit veel herrie geeft. Op Tripadvisor stond dat de kamers zo goed geïsoleerd zijn dat je er geen last van hebt. Onze kamers zijn dus blijkbaar niet zo goed geïsoleerd want tot ruim 22 uur komen ze vlak over. We houden een rustige avond op de kamer na een broodje gegeten te hebben. Het internet is niet zo goed, of liever gezegd helemaal niet, in onze kamers dus vandaar dat het verslag op zich heeft laten wachten.