Coca-Cola en Aquarium

14 oktober 2016 - Atlanta, Georgia, Verenigde Staten

Hè hè, eindelijk zijn we dan bij de Coca-Cola fabriek. Eindelijk gaan we het echt beleven. En leuk dat het is zeg!!! Allereerst krijg je bij binnenkomst al een leuk flesje cola. Dan gaat de rondleiding beginnen. Uiteraard wordt er uitgebreid verteld over de historie van Coca-Cola. Vervolgens krijgen we een filmpje te zien en dan mag je verder even rustig rondlopen. Er is ook een film waarbij je letterlijk en figuurlijk op je stoel zit te schudden. Zo leuk. Uiteraard kunnen we ook nog overal op de foto en uiteraard kan dat ook met de Polarbear en die is zo leuk!!!! Als volgende staat het Aquarium op de agenda. Volgens alle plaatjes moet het geweldig zijn en inderdaad, het is in 1 woord AMAZING. Wat een mooi aquarium zeg. En wat een mooie grote vissen zwemmen hier rond. Een geweldige ervaring en dat kan ook wel, we hebben bij beide ruim 3 uur rondgelopen. Als afsluiter een hapje eten bij Max's pizza en dan taaien we weer af naar ons vlieghotel. Ach, nog een klein uurtje en dan stoppen ze weer even tot 6 uur. Morgen hebben we nog de ZOO, Hall of Fame en het graf van Martin Luther King op het programma staan. Die komt hier vandaan en ligt hier begraven.