Onderweg naar Great Smokey Mountain

10 oktober 2016 - Pigeon Forge, Tennessee, Verenigde Staten

Aangezien het hotel de hele lobby en dus ook het restaurant aan het verbouwen is, kunnen we niet ontbijten. Maar we hebben ervoor gezorgd dat we in ieder geval broodjes en beleg hebben zodat we toch op de kamer kunnen ontbijten. Na dit geweldige feestmaaltijd gaan we op pad. Een kleine 344 km naar Great Smokey Mountain it is. De rit gaat lekker en onderweg stoppen we nog even bij de Mac om wat te eten. De maag moet ook gevuld zijn natuurlijk. Hier wisselen Roos en ik gelijk van plek dus mag Roos het laatste stuk rijden. En gelijk bij Pigeon Forge komen we in een file terecht. Hoe is het mogelijk!!! Op de kaart is dit gehucht niet te vinden en het lijkt wel of we klein Vegas inrijden. Het lijkt wel een enorm pretpark. Overal winkels met kleurrijke buitenkanten en restaurant, speelhal voor kinderen, midgetgolf, reuzenrad en nog meer van die ongein. Ongelooflijk dat zo'n klein gehucht dit allemaal heeft. We gaan een hapje eten bij de mexicaan. Maar omdat we nog even moeten wachten lopen we een winkel in en daar horen we waarom het zo ontzettend druk is. Normaal is dat namelijk niet zo maar vandaag dus wel. Dat komt omdat er een nationale feestdag is, de kinderen hier vakantie hebben EN niet geheel onbelangrijk, de mensen vanuit Atlanta hebben zich uit voorzorg uit de voeten gemaakt voor orkaan Matthew. Zij moeten uiteraard ook slapen dus vandaar dat de hotels vol zitten. Wij moeten ook die richting op dus hopen dat het al bijna voorbij is. Maar goed, de mexicaan was erg lekker en om 22 uur gaat de toko dicht dus maken wij ons ook uit de voeten. Lekker naar de kamer en slapen. Morgen gaan we echt de Great Smokey Mountains in dus ik ben zeer benieuwd. Voor ons nu, lekker slapen. Voor jullie straks, goedemorgen.

1. Arij:
    11 oktober 2016
    O,o, wat zullen de heren zich vervelen als de dames om beurten rijden, we hebben gezien dat de heren gauw moe zijn, fijne voortzetting van de vakantie, met de slopers gaat het goed.
  2. Margreta:
    12 oktober 2016
    Ha ha, dat valt gelukkig erg mee.