Memphis

7 oktober 2016 - Memphis, Tennessee, Verenigde Staten

Het belangrijkste hebben we gisteren gedaan, Graceland. Maar er is uiteraard meer te doen in Memphis dus vandaag gaan we naar een Indianendorp. Helaas is dit iets anders dan wij ons hadden voorgesteld met maar 1 hut dus daar waren we gauw klaar. Op naar het Lorraine Hotel en the National Museum of Civil Rights. Dit is het hotel waar Martin Luther King is doodgeschoten. En daar wordt ook even heel duidelijk met een hele mooie tentoonstelling getoond hoe er met zwarte mensen omgegaan werd. Verschrikkelijk gewoon. Zo indrukwekkend allemaal. Vervolgens zijn we naar het Peabody Hotel gegaan om naar de eenden te kijken. Ja, de eenden. Iedere ochtend om 9 uur komen de eenden van het dak met de lift naar beneden om in de lobby van het hotel in een fontein te badderen. Tot 5 uur in de middag, dan gaan ze over de rode loper, met de lift weer terug naar boven. We hebben er langer staan wachten dan dat het hele festijn geduurd heeft, maar goed, we hebben het gezien. Nu lekker eten bij Central BBQ Memphis en dan taaien we lekker af. Ook dit was weer een indrukwekkende dag.

1. Michelle van duffelen:
    12 oktober 2016
    Ja grappig die eenden he!
    zijn wel steeds nieuwe die ze trainen :) Ik heb er een t-shirt van (hihi)
    groetjes
    Michelle